Οι προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ ή στις βιτρίνες ενός καταστήματος προκαλεί την ίδια σεξουαλική διέγερση με το σεξ.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν
επιστήμονες από τη Βρετανία μετά από έρευνα που έκαναν σε μεγάλες ομάδες
γυναικών.
Η έρευνα, η οποία έγινε σε 50 ομάδες από εθελοντές που κλήθηκαν να κάνουν διάφορα διασκεδαστικά και απολαυστικά πράγματα, όπως ψώνια ή φαγητό ή ακόμη και παρακολούθηση ταινιών πορνό, κατέληξε στο ότι οι χαμηλές τιμές και δη οι προσφορές, έχουν την πιο μεγάλη αντίδραση στον οργανισμό του ανθρώπου. Σε πολλές περιπτώσεις η ικανοποίηση που νοιώθει κάποιος είναι μεγαλύτερη και από αυτή του οργασμού.
Ειδικοί ψυχολόγοι, μάλιστα, σχολιάζοντας την έρευνα τόνισαν ότι όπως ο άνθρωπος μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία έτσι μπορεί να συμβεί και μια προσφορά που είναι και μεγάλη αλλά και εμφανής.
Η έρευνα, η οποία έγινε σε 50 ομάδες από εθελοντές που κλήθηκαν να κάνουν διάφορα διασκεδαστικά και απολαυστικά πράγματα, όπως ψώνια ή φαγητό ή ακόμη και παρακολούθηση ταινιών πορνό, κατέληξε στο ότι οι χαμηλές τιμές και δη οι προσφορές, έχουν την πιο μεγάλη αντίδραση στον οργανισμό του ανθρώπου. Σε πολλές περιπτώσεις η ικανοποίηση που νοιώθει κάποιος είναι μεγαλύτερη και από αυτή του οργασμού.
Ειδικοί ψυχολόγοι, μάλιστα, σχολιάζοντας την έρευνα τόνισαν ότι όπως ο άνθρωπος μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία έτσι μπορεί να συμβεί και μια προσφορά που είναι και μεγάλη αλλά και εμφανής.
Πηγή: www.metrogreece.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου